Sähän tiedät, en aio sua puoliks viedä. Haluun kaikki tai ei mitään

tänään nautin vielä viimesestä lomapäivästä ja pitkästäaikaan olin ihanan heidin seurassa täällä kuppakylässä :-D eilen sain selvennystä mun maanantaina alkaneelle työssäoppimisjaksolle ja nyt VASTA paikka sovittiin. eli se olis sitten taas navetointia, navetointia ja navetointia.... huhhuh! toisaalta ei kyllä tunnu ees kovin pahalta sen muutama viikko taaksepäin olevan koulun navettaviikon jälkeen, se oli rankkaa. ehkä tuolla ei oo nii kauheeta :-D
musta on kyllä jo kauan tuntunut siltä, että toi ala ei oikeesti oo mun juttu! joo kyl mä tykkään eläimistä, mut mitä tää on tää 24/7 paskanluonti! haluaisin oppia lehmistä enemmän, enkä sitä miten kakka kerätään parsista oikealla menetelmällä. eli jos siellä ruudun takana on joku semmonen uusi tulokas tänne mun blogiin jossa kerron paskanluonnista, niin olen haapajärvellä maatalousalalla hoitamassa lehmiä.
mut hei onneks tos koulus on oikeesti se hevospuolikin, ilman sitä olisin jo varmasti lopettanu. musta on ollu nii mahti käyä ratsastaa noilla ihan parhailla hevosilla. ja vaikka nyt ei ookkaa ollu tunteja niin silti oon oppinu enemmän. en ehkä mitään koulukiemura juttuja, mut tasapaino on parantunu aivan huimasti! muistan ku joskus nuorempana en pysyny tallin tasasimman hevosen kyydissä ilman jalustimia, mut nyt se istunta alkaa jo vähä löytyä :)
tähän postaukseen vähä liitin tätä meiän kuvausreissun saldoo maanantailta. mun mielestä tuli ihan kivoja kuvia, mitäs te ootte mieltä? mä alan nyt kömpii tonne sänkyyn, hyviä öitä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti