uusi blogi, uudet kujeet

heipparallaa kaikki mun entiset ja uudet lukijat! eli tein päätöksen hetkenmielijohteesta, että nyt vaihtuu osoite mun blogilla. sitten näin vain vaihdoin sen, mutta kappas vain blogger meni ihan sekoasin. eli tein ihan kokonaan uuden blogin ja alan pyörittämään tätä paremmalla fiiliksellä ja aivan puhtaalta pöydältä! entisen  one life, live it blogin jätän ihan kaikille näkyväks ja sen osoite siis vaihtui http://m-iisan.blogspot.fi/ ja tuolta siis löytää mun aivan ensimmäisetkin postaukset vielä.

hahahahh, mua naurattaa ku tän blogin nimenä näkyy MATUN BLOGI, mut vaikka kuinka ihanalta nimeltä se kuulostaakaan niin sitä en ole jättämässä. eli nimiehdotuksia otan vastaan! haluisin jonkun aivan superhyperkivan ja oudon nimen. oon tässä yrittäny koko viime yön tuskailla pienillä blondinaivoillani jotain muikeeta nimeä, mut ainakaan vielä ei oo hehkulamppu syttyny :-D ja nyt ku te kerta joudutte kärsimään tästä nimestä, tai no ainakin mä, niin vähän selvennystä. peatta joskus sano mua matuks ja musta se kuulostaa mainiolta :-D sitten eilen googletin ihan huvikseen sen niin urbaani sanakirja oli selittänyt matun tällein: tarkoittaa henkilöä jolla on puhevika, joka vittuilee jokaiselle. ja on ikäisekseen henkisesti 3 vuotta nuorempi. ihanaa! sanoisinko :-D

ää jotenkin niin outoa kun kukaan ei oo vielä nähnyt tätä blogia eikä kukaan tiedä tän olemassa olosta plus lukijat NOLLA :Dd näyttää niin tyhmältä. oli niin kiva ku kuutisenkymmentä ihmistä oli liittynyt one lifesissä mun lukijaks. mut siis NYT PUHTAALTA PÖYDÄLTÄ :d toivon, että vanhat lukija siirtyvät käyttämään tätä uutta sivustoa ja että kaikki halukkaat löytävät tänne.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti