Lumene

IMG_1994
tänään käytiin äitin kanssa kiertelemässä lumenekaupassa. mulla oli puuteri vaan hakusessa mutta sitte lähti mukaan vähä muutaki kivaa. tästä kuvasta puuttuu toi viimene huulikiilto
IMG_1996
mä oon nyt käyttäny kauan tota yvesin irtopuuteria, mut halusin nyt vaihteluks tollasen kiinteen puuterin. sävynä mulla on tossa 12 fudge joka on ehkä hieman vaalea mun iholle.
IMG_1998
tän meikkivoiteen vaan nappasin mukaan sieltä, koska mulla ei oo tällä hetkellä meikkivoidetta ollenkaa, vain bbvoide. toi on aivan liian tummaa mulle mutta jättää kyllä niinkuin lupaakin ihon mattaiseksi. tietenkin olisin ottanu sieltä vaalemman mut ku ei ollu ku tota 14 lattee.
IMG_1999
tää lakka oli vaa sellane minkä otin sillee sattumanvarassa ku oli nii kiire ja piti valita kolmas tuote (ku oli 10 € kolme kpl meikkejä)ja onha toi tollane kivan joulunen :)
IMG_2002
sitte tää lumenen 7 nude pink joka tuo kivasti pikkasen sävyä huuliin
IMG_2006
IMG_2007

4 kommenttia:

  1. 10e kolme kappaletta?! APUA! Heti huomenna sinne :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo mut se on vaa semmosen yhen hyllyn kohalla, misson huulipunia, kiiltoja ja lakkoja :) MUT ota mut mukaan ku oon putaalla nyt tän viikon (niinku myös seuraavan ja sitä seuraavan ja sitä seuraavan...) :D Tai hei mulla oolis myös toinen idea mutta siitä ilmoittaneee sinulle fbs, ku et kuitenkaan ees lue tätä mun vastausta :D

      Poista