kuveja musiikkia tukkaa

IMG_3238

IMG_3233-tile
noin muutama viikko sitten mää pääsin pitkästä aikaa kameran toiselle puolelle! oli oikein mielenkiintoista opetella kuvaamaan tolla 50 millisellä ihmisiä :-D puolet kuvista oli epäonnistuineita... mua ei vaa oo luotu kuvaamaan! mut onneks peatta on nätti nii kukaan ei kiinnitä huomioita kui paskoja kuvija noi on :-D<3 IMG_3230

IMG_3205
IMG_3196
mitäs mieltä näistä ootte? :) peatta ainakin oli tyytyväinen, ja se on pääasia!

woooooou ollaaan kuulkaas saavutettu mun vanhan blogin lukija määrä! kiitos raksut♥ tällä sivulla on myös myös vieratailtu yli 9000 kertaa :o siistiä
mut btw tsekatkaapa tää viime parturi käynnin jälkeen otettu kuva
IMG_2644
ja sit nykyhetki:
IMG_0547-tile
IMG_0513-tile
ei oo iha värit pysyny vai mitä? ;D MUT NYT tärkein mitä teen seuraavaks mun tukalle? oon miettiny et joko ihan tumma tai sitte punertavaan/oranssiin taittuva väri ja sitte jotenki jotai liukuväri juttua mut toisaalta ku oon näitä ruskeita yrittäny tässä totutella nii oon tajunnu että vaaleet hiukset sopii mulle parhaiten eli ehkä vaaleita raitoja? mitäs sanotte? :-D jotain väriä näihin pitää saaha ku nää näyttä iha värittömiltä!!! parturia en uskalla varata ennen ku oon päättäny varmaks....

11 kommenttia:

  1. hei ihania kuvia sulla! :) tulen nyt tähän höpöttelemään siitä kamerasta ETTÄ niin ku siis ei tarvitse olla mikään ammatti kamera, toi 1100d(olihan se se?:D) on tosi kätevä ku oon kokeilllu sitä kavereilta:) tosin mulla taas hinta on aika kova sana:D että jos kertoisit että millä hinnalla möisit sitä kameraa niiin sit osaisin miettiä sen suhteen, mutta niin:)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiiitos :) en oo hintaa vielä kerenny yhtään miettiä! otan suhun piakkoin yhteyttä, ku oon vähä miettiny tätä asiaa. voit toki tarjota! :)

      Poista
  2. älä missään nimessä värjää tummaks, ne ei sopinu sulle sillon yläasteellakaan yhtään! vaalee on enemmän sun juttu :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha kuka oot ? :) itekki tykkään vaaleista enempi<3

      Poista
  3. NIITÄ RAITOJA RAKSU ;) ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo niin tai sitte aattelin alkaa vaalentaa niillä sellasilla hoitoaineilla? :d tiäks

      Poista
  4. Määki kannatan raitoja:) tai vois se liukuvärjäyski olla aikas kiva:)

    http://ajatuksiaelamastajamuusta.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo just päätin et raidat otan, tekis mieli varata heti parturi :-D

      Poista
  5. toi sun kaveri on hirveen ruma

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii oot varmaa sinäki ku et uskalla omalla nimellä käyä täällä huutelemessa. lol

      Poista