oon pyrkiny vähentää, muttei vähene...vai väheneekö sittekin?

IMG_9793
hohooo vähä oon hyvä, jo toinen postaus tälle päivää! nyt kirjotan teille pitkästä aikaa vähä mun kuulumisia. heti ekaks, oon pyrkiny vähentää, ja kyllä on muute vähentyny! jee ylpee :-D eli alkoholi on selvästi siirtymässä pois elämästäni, muttei kyllä kokonaan..... :-D vielä ku sais kropan kuntoon nii olisin hyvin iloinen! huomenna pääsenkin aloittamaan tätä urakkaa. me lähetään nimittäin janeten kanssa edustamaan meiän koulua ruukkiin. lajina olis lentopallojejejejejjeje! mun mielestä lentopallo on aivan hullun mainioo urheilua! erittäin hauskaa, mutta myös tehokasta. lähtö olis jo seittämältä eli kohta sänky kutsuu!
IMG_9794
kattooko teistä ketään criminal mindsia? oon aivan koukussa siihe!!1 en tajuu kui joku osaa tehä noin hyvää ohjelmaa! onneks se tulee joka päivä FOXilta ja torstaisin neloselta. musta on muuten tulla kauhee itkupilli!!!!1 tuli vaa mieleen tosta ku eilen itkin ku katoin CM:ää yhyy. itken aina ku joku leffa on surullinen tai ilonen tai sitten saatan itkeä ku nään ku joku toinen itkee telkkarissa. tää on iha kauheeta! herkkää
IMG_9794
joo tää teksi on kyl sekoo ps. miks lari on vihanen eliakselle, miksnei voi olla yhessä!!!!11
kertokaapa mulle minkälaista postausta tekisin ja kertokaa myös mitä teille kuuluu<3 
NII JA EIKÖ OOKKI ZAC EFRON MAAILMAN HOTEIN MIES.

8 kommenttia:

  1. Missä asut? Olin näkevinäni sinut tänään... Tai sitten sulla on kaksoisolento.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. asun pihtiputaalla :D missäs oot mut nähny :D

      Poista
    2. Salossa oli ihan sun näköinen tyttö koiratapahtumassa. Puhuikin samalla tavalla :D

      Poista
    3. mä en oo varmaa ikinä ees käyny salossa! :D

      Poista
  2. tosi kivan olonen blogi :) jään seurailee !

    http://venlaaurora.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Vähä sul on kiva blogi:)! oot kaunis ja tee ihmees lisää videoi!

    VastaaPoista