KAVERIPOSTAUS: peatta

PEATTA
no näin ekaks, peatta on mun parasystävä. ollaan tiietty toisemme jo eskarista asti, mut sit ehkä yläasteella alettiin enemmän hengailemaan. seiskalla me ei tavallaan voitu olla ystäviä ku yks kiero ämmä tuli meiän väliin XD mut sit kasilla yhtäkkiä huomattiin vaan että ollaan koko ajan yhessä. meiän touhut alko mennä vähä sivuraiteille. koulusta suoraan viinakauppaan ja sit dokaamaan ittemme pyörryksiin, koulussa käytiin suurinpiirteen vaan syömässä, yms. sitte tiet erkani ja jouduin laitokseen. se oli ehkä semmonen juttu joka rauhotti kumpaakin aika hyvin, vaikka vaan toinen joutu kärsimään sen, eli tässä tapauksessa minä. oli jotenkin ihan orpo olo olla ilman peattaa ku oltiin totuttu olemaan koko ajan yhessä ja raportoimaan heti kaikki asiat toisilllemme. kun laitoselämäni päättyi ja pääsin kokonaan pois, pahat touhut ehkä jatkuivat, muttei samalla tavalla. oltiin oikeesti rauhotuttu ja aikuistuttu. varsinkin kun amis alkoi. haimme siis samaan kouluun (haapajärven maatalousperustutkinto). aluksi tietysti piti vähän kokeilla koulun rajoja ja meinattiin lentää ulos jo täältä, mut onneks viisastuttiin ja lopetettiin riehuminen koulussa! nykyään ollaan kelpo oppilaita, jotka käyttävät vapaa-aikaansakkin alan töihin. asutaan siis samassa huoneessa eli joudutaan kattelemaan toisiamme ihan tarpeeks, joskus liikaakin. välillä harjat lentää ja suusta tulee sellasta paskaa että sitä ei edes tajua. hehe peatta on esim hajottanu kaks harjaa mun takia ku oon vähä ärsyttäny sitä :-D välillä musta tuntuu että oltais ku joku pariskunta, nimittäin oon tosi mustasukkanen peatasta. koulun alussa musta tuntu aivan kamalalta ku se tutustu uusiin ihmisiin ja mä jäin vähä syrjään. jotenkin tunnen tarvetta olla peatalle aina se ykkönen (aika naurettavaa). on se vaan niin rakas<3
jos haluatte kysellä meiän kaverisuhteesta vielä jotain nii eiku tuonne kommenttipoksiin vaan kyssäreitä! :) vastaan mielelläni ja peataltakin voi kysyä!

ajattelin peatan esitellä tällee erikseen ja loput tulee myöhemmin :-) kaveripostausvinkkejä voi antaa! ( että miten toteuttaisin näitä)

2 kommenttia:

  1. Kuka kiero ämmä? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :-----D voi ei arvasin että joku kysyy. mut enpä mä sitä nyt tänne voi huuella

      Poista