timantti kynnet

IMG_1828
mulla ei oo kertakaikkkiaan mitään tekemistä, joten päätin laittaa kynnet kuosiin ja vähä ehkä pälpättää tänne. voisin kertoa vaikka sellasen jutun kuin, että aika moni asia on nyt tässä lähiaikoina muuttunu, enkä oo oikein pysyny perässä. mulla on vieläki semmonen tunne että ää eikä kohta on viikonloppu ja joutuu menemään navettaan, vaikka mun navettaviikonloppuvuoro oli kaks viikkoa sitten! :o
mulla on muutenki semmonen kutina, että kohta karkaa lapasista ja pahasti. kaikki vaa yhtäkkiä valuu sormien välistä ja sellanen tunne että aivan sama. en tiiä miten saisin mun motivaation takasi tähän kouluun, bloggaamiseen, valokuvaamiseen ja semmosiin perusjuttuihin mistä oikeesti oon kiinnostunut tai mistä mun pitäis olla kiinnostunut. mun tekis mieli kirjottaa tähän että oikeesti pitäis pysähtyä ja vähä rauhottua, mutta ku mä en kertakaikkiaan ees tee mitään, oon aivan oikiasti visusti jumissa tässä tilanteessa. ehkä se onkin niin että pitäis yrittää pyrkiä eteen päin ja saaha aikaseks jotaki. nojaa en tiiä menee liian syvällisiks tässä vähä tunnelmaa keventämään tämmönen
IMG_1833

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti