sulle voisin olla jotenkin oikee maailman ihanin ja kiva jos oonkin nainen jonka luota et vois ikinä lähtee kokeile mua, kokeile mua

heippa,
aattelin ton ripsipostauksen jälkeen eli siis nyt D: kertoa teille vähän näistä lähipäivistä ja tehä tämmösen postausruuhkan.... eli siis mulla ei oo ollu kuvatilaa täällä eikä flicrissä tai missään (ja innostus ollu vähä hakusessa) mutta äskön tekasin flickr.comiin uuden tunnuksen, että pääsin näyttämään teille noi ripset :-)
IMG_1554-tile
[1]tossa jokunen aika sitten minä ja peatta lähettii kattomaan miehiä ouluun :-D kärpät-ilves. jee kärpät voitti, sen verran tajusin siitä pelistä! :Dd [2]20.11 juhlittii pienellä porukalla mun synttäreitä, virkeenä olin kuulkaas aamulla koulussa, tosin pari tuntia myöhässä :-D tuoki oli kyllä semmonen katastrofaalinenhuhhuh- ilta... [3]jumpsuitissa lötköilyärentoilua [4]janeten kanssa oon tässä viettäny aika paljon aikaa. yks päivä lähettii kuvailemaan stellaa (tutummin stepa) :-D
IMG_5570-tile
[5] joku ilta tylsyyteni etsin vanhoja kynsikuvia ja tein niistä pikku kollaasin. olin tossa viimetalvena aika ahkera töhrystämään lakoilla vaikka minkänäkösiä kynsiä, mut nykyää ne on vaa beiget tai pinkit. äiti oli tilannu mulle lahjaks oriflamelta kynsidimantteja nii jospa niitä tässä sais aikaseks kokeilla :-) esinttelen sitte mun prinsessakynnet heti teille ;) !

tajusinpa muuten tossa, että mulla on aika paska tapa! kuuntelen aina jotaki uutta hyvää biisiä niin kauan putkeen, että en jaksa enää ja sitte en voi kuunnella sitä enää sen jälkeen. tällä kertaa mulla on kierteessä tällänen kipale:


ps. EN MUISTA MILLO MULLA OLIS OLLU VIIMEKS NÄIN PAHA JUURIKASVU!!1 onneks ens viikol kampaaja-aika<3

2 kommenttia: