KAKSI TIPPUMISTA JA KOLME KENKÄÄ

IMG_5115
moikka moooi! haha ensimmäisen kerran kahteen viikkoon avasin koneen! mitenhä oon yhtäkkiä erkaantunu koneesta tällätavalla. saattaapi johtua siitä ku hermot ei enä kestä tätä mun romukonetta... mut jooo tekasin tossa ennen sakustarsseja teille vähä postausta, mutta en kerennyt sitä loppuun tehdä enkä julkaista joten nyt on sen aika. laitoin tähä vaan nyt parit ostokset hmltä jotka putkahtivat postiin jo kauan sitten. tästä nähtävästi puuttuu puhelimeen ostamani leopardikuoret, jotka varmasti myöhemmin tulevat vilahtamaan täällä.
IMG_5113
mutta siis kenkiä parit kappaleet. nää oli kaikki niin kivoja värejä niin en osannu päättää :D parhaimmat tennarit kesäksi<3 IMG_5118
lahtireissusta kuvia sitten heti kun niiden aika koittaa :)nyt tässä hirveesti kouluhommia ku viimestä viikkoa viedään niin pakko palata niiden pariin.

paitsi mun on kyllä pakko kertoa vähä meiän tän päivän ratsastustunnista! ensinnäki oon iha sika väsyny ku viime yönä sain unta vasta kolmelta, nii tää päivä on ollu vähä tälläne kepuli. mut kuiteskin ratsastamaan mentiin ja meikä liikutti holia. se on kyllä oikeesti aivan loistava polle! harmi ku ei oo kuvia (muutakujoitain vanhoja). mut siinä kuitenkin mentii iha perussettiä ja alkutunti menikin iha loistavasti. harjoteltii istuntaa, eli ilman jalustimia ravia ja laukkaa eri nopeuksilla. oon siis maailman surkein istumaa harjotusravissa, en vaa kertakaikkiaa pysy siellä hevosen selässä :D ekana menetin jotenkin tasapainon ja keikahin holin selästä alas iha jaloilleni mut sit toisella kerralla jotenkin aloin sählää ja lensin nätillä piruetilla sieltä olkapää eellä alas. mä en vaa tajua kui se oli mahollista ! :DD kaks pudotusta yhtenä päivänä. itseasiassa mä oon tätä ennen tippunu vain kahesti, koko elämäni aikana. tänää oli vissii jotenki uhkarohkeepäivä tai jotain.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti