postaus jota ei voi sanoa postaukseksi

helooou pitkistä aikaa! mietin että en oo ehkä siks kirjottanu tätä blogia ku ei oo ollu mitään asiaa. mutta oikeastaan tässä on tapahtunu vaikka mitä! mut sitten mietin että blogitauko johtuukin ehkä tästä mun koneesta, no okei se pitää paikkaasa. tää mun fujitsu siementäjä on tullu jo nii vanhaks että olis hyvä päästää se viettämään eläkepäiviään. mulla onki ollu jo jonki aikaa suunnitelmissa ostaa macbook. jotenki toi hinta vaa kirpasee syvästi jossain mun sisällä.. en kyllä vaa voi mitää sille kui nätiltä se näyttää mun silmään. ehkä yritän tehä kesän töitä :D
mut jep henni tulee huomenna meille ja varmaa otetaa projektiks kuvata noita mun lahesta ostettuja vaatteita teillekki tänne iloks :) ja mulla olis pieni inspiraatio millasta kuvaa haluisin, mut saa nähä mitä siitä tulee :-D
IMG_5271
mulla olis paljon kuvia siitä lahen reissusta iphonella, mut nääh ehkä ketää ei kiinnosta. katotaa joskus jos satunnaisesti julkasen niitä
IMG_5187-tile
tiistaina alotetaan vissiin harjottelu, mutta siitä voin kertoa sitte paremmi myöhemmin :) nyt taian lähtiä nukkumaa, että jaksaa huomena sitte riehua henun kaa =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti