ota elämästä irti, kaikki minkä saat, tee siit parempaa

Mä oon tehny tän haasteen ennenkin, mut eipä se kai ketää haittaa jos uuestaaki :-) Tän haasteen mulle antoi Tixu :)
Tämän pienen haasteen tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa heitä, joilla on alle 200 lukijaa.

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.

2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.

3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.

4. Heidän pitää valita 11 bloggaajaa jolla on alle 200 lukijaa

5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.
 _MG_1585 – Kopio-horz
11 ASIAA MEIKÄSTÄ 
1. janettea lainaten: blondi sisältä että päästään ;-D oon oikeesti aika fiksu mut silti aika tyhmä
2. oon aika kova määräilemään ja pomottamaan muita
3. oon hullun laiska
4. tää aurinkoihottuma tekee mut hulluks!1
5. rakastan urheilua! ennen hyppäsin korkeutta ja näitä muita yleisurheilujuttuja ja haluisin alkaa taas, mut ei oo aikaa (TEKOSYY)
6. ei oo mitää muuta parempaa ku katella hyviä leffoja koko päivä
7. salkkarit on paras ja house ja olipa kerta ja ja ja ja.. tv on paras
8. haluisin lopettaa tupakan polton mutta mulla ei oo itsekuria siihe
9. 182 päivää niin oon täysikänen
10. meillä on derbi ja osaan ajaa sillä! en kyl kovin hyvin :-D
11. pelkään ampiaisia liikaa
_MG_1591 – Kopio
11 KYSYMYSTÄ MULLE
1.  1. Oletko tyytyväinen elämääsi?
oon joo suurimmaks osaks
2. Mikä sinusta tulee isona?
maaseutuyrittäjä musta pitäis valmistua, mut en mä kyllä vuoden päästä mikää iso vielä oo eli ei mitään hajua
3. Mikä tulee olemaan kesän kohokohta?
varmaan jotkut festarit
4. Paras kesäfiilis biisi tällä hetkellä? 
hööm
5. Maa johon haluaisit matkustaa?
aivan sama! en oo ikinä ollu missää. joku oikein lämmin olis ihana
6. Lempi jätski maku?
riippuu päivästä joskus suklaa mutta yleensä mangomeloni
7. Uskotko että muualla avaruudessa voisi olla älyllistä elämää?
joo todellaki!11
8. Mitä tekisit jos vain taivas olisi rajana?
öö eli siis aivan mitä vaan? en osaa ajatella tämmöstä kysymystä
9. Jos sinun pitäisi värjätä kuontalosi jollain shokkivärillä, mikä se olisi? 
 haluisin pinkit latvat, mut jos kokonaan niin.. lasketaanko kirkkaan punanen?
  10. Mikä on hulluinta mitä olet tehnyt?
jaa
 
11. Minkä näistä ottaisit haasteeksi tehdä kesällä, a. Valvoa kaksi päivää putken katsoen jonkin sarjan tuottareita, b. mennä ihan randomiin paikkaan bussilla ja yöpyä siellä teltassa. c. laulaa coveri youtubeen d. Mennä kuumailmapalloilemaan/tehdä bemtsihyppy.   Miksi juuri se minkä valitsit ? 
varmaankin aa ja uskon että tuun tekemäänkin sen. bee onnistuis jos saisin kavereita mukaan. yksin en nimittäin suostu missään teltassa nukkumaan :o ceetä en tekis ikinä :-D paitsi ehkä läpäl XD deetä ei koska pelkään korkeita paikkoja liikaa, bentsihypyn haluisin tehä iha vaan sen takia ku se ois nopee ohi ja haluisin ylittää itteni, mut joku kuumailmapalloilu kestää liian kauan. en uskalla nimittäin mennä ees maailmanpyörää...
_MG_1582 – Kopio-horz
11 KYSYMYSTÄ MULTA SULLE
1. minkälaisista blogeista tykkäät?
2. mitä mieltä olet siitä voiko opettaja heittää fyysisesti oppilaan ulos luokasta jos oppilas ei tottele?
2. mitä näistä käytät eniten: facebook, instagram, twitter? joku muu samantapainen?
3. ootko menossa festareille kesällä? minne?
4. mikä on ollu noilointa mitä sulle on käyny?
5. paras tv-sarja?
6. kerro joku ärsyttävä piirre ihmisessä mitä et voi sietää?
7. mitä mieltä olet videobloggaamisesta?
8. kesän hyvät ja huonot puolet?
9. minkälaisena ihmisenä pidät itseäsi?
10. minkälaista musiikkia kuuntelet? laita tähä joku hyvä biisi!
11. kauan oot blogannu? mikä on ollu parast siinä?

mie haastan kaikki mun lukijat ja ne jotka vaa sattuu eksymää tänne :-) mut erityisesti haastan:
KARO
NIINA
ps. linkkailkaa mulle sitte näitä haasteita niin käyn lukee :-)

1 kommentti: