SUMMER

large-horz

Missä vietät kesän?  
putaal varmaan suurimman osan ajasta
Tykkäätkö grillaamisesta?
joo kyllä tykkään nam :-D
Mikä grilliherkku on parasta?
joku herQQ pihvi
Mitä odotat tulevalta kesältä?
bailausta, lämpöö, rusketusta, kavereiden kaa hengailuu
tumblr_mkytfp3z8O1qe49wpo1_500_large-horz
Täydellinen lämpötila kesälle olisi?
kyl viihtysin +30 asteessa, mut ehkä joku +25 et pystyy tehäkki jotai
Mitä erilaisia suunnitelmia sinulle on kesäksi? 
varmaa johki festareille, lintsille tai oikeestaa haluisin mieluummi särkänniemee
Aiotko lähteä käymään ulkomailla? 
aikoisinkin! oon köyhä nii en pääse
Oletko kesällä töissä?
kyl mä varmaan ainaki jonkun verran käyn
large-horz (2)
Kuinka pitkä kesäloma sinulla on?
joku kuukaus ehkä ainaki putkeen en minä tiedä vielä :Ddd
Oletko jo tilannut/ostanut kesäksi vaatteita?
tottavain, ei tuolla kuumuudessa enää vois olla talvitakis
Mikä alkoholijuoma maistuu kesällä parhaiten?
hahha :D sommersby ehdottomasti nii ja omena
moi-horz
Oletko jäätelön ystävä?
kai mä sen ystävä oon
Lempijäätelömakusi? 
siis oikeesti riippuu sikana fiiliksestä
Onko kesä lempivuodenaikasi?
o n  t o d e l  l a k i
piu-horz

Mitä luulet, tuleeko ensikesä olemaan paras kesä ikinä? 
no emmä tiiä aika lyhyt loma ja kaikkee mut toivotaan :)
Oletko paljoa kerennyt suunnittelemaan kesää?
en todellakaa se tuli nii yhtäkkiä !
Oletko auringonottaja-tyyppiä? 
en. rakastan ruskettunutta ihoa mutta en jaksa vain makoilla maassa. eri asia on sitte tehä jotain siinä samalla kuten pelata biitsil tai hengailla kavereiden kans. mut mä en vaa jaksa mennä ulos makaaman paikoilleni.
rgf-horz
Palatko helposti auringossa?  
joo... ja sit on tää jäätävä aurinkoihottuma, mut kyllä tää tästä !
Aiotko käydä festareilla? (Missä?) 
jooo kyl mä haluisin. summer uppiin en varmaan pääse tänä kesänä, mut kalajoen juhannus viehättäs ;D
Otatko kesästä kaiken ilon irti?
otan todellaki!<3
tumblr_mkurhjcern1rmuruvo1_500_large-horz
KUVAT: WEHEARTIT

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti