älä kato mun historiaa, koska en oo ollu siellä pitkään aikaan

_MG_5948-horz
_MG_5946
koittakaa kestää vielä tulis tämä lasti näitä kuvia :-D nyt on viikonloppu vietetty hyvinkin rattosissa merkeissä ja huomenna töihin..... tosiaa viikonloppua aloteltiin parhaalla porukalla, nauttien hyviä juomia ja kai me siinä vähä tikkaaki yritettiin heittää :-D sitten heidi♥ haki mut sen kaa hi energy tour bileisiiin mukkaan. lähin aika paskalla fiiliksellä sinne mukaan sillä tiesin että suurin osa porukkaa siellä on mua monta vuotta nuorempia, mut sitte paljastuki et viihdyin mainiosti! vissii vähä liiankin :-D tanssittiin aivan hullusti koko ilta ja sitte lähtettii rantsuun jatkoille. aivan ihanaa ku on jo niin lämmin nii ei ollu ees kylmä illalla vaikka oli vaa shortsit jalas!
_MG_5953
_MG_5952
mut hei enää kolme viikkoa töitäää!!! FUHUU vittu juhlin itteni kyllä hengiltä tän harjottelun päättymisen kunniaks! :-D oon kyllä päättäny että en halua tallille töihin. mun mielestä hevostouhuilu saa jäähä vaa harrastukseks ja enimmäksee ratsastukseen. mielummin sitte vaikka lehmän paskaa siivoon ku siitä saa nii paljon parempaa palkkaa. enkä kyllä sitäkään :-D oon kyllä kouluni nii hyvin valinnu saatana..
_MG_5930
_MG_5941-horz
onneks noi hommat alkaa kuitenkin sujumaan täällä nii hyvin, että ei tarvii olla koko aikaa kysymässä että mitä pitää tehä. muistankin jo toisen tallin pollet ulkoa!
_MG_5935-horz
joo mut pitää sitä kai rupee nukkuu, että jaksaa huomenna sit hommailla :-) öitä pupuset!

4 kommenttia: