jää taikka mee mut päätös jo tee

MIKS MÄ PALAN!!1 ihana olla semmoses työpaikassa jossa oot suurimman osan päivästä ulkona. ja nyt ku on ollu nii mainiot säät nii aattelin, että saan hyvän rusketuksen kerrankin (ku viime kesän jälkeen olin kalkkilaivankapteeni). musta on tullu jotenkin yliherkkä auringolle, ja joka paikka loistaa tuhannen kilometrin päähän punasena ja näppyläisenä, ku tää mulle kovin tuttu auringoihottuma vainoo mua. no tollo käytä aurinkorasvaa, no tollo en käytä vittu, jäi himaan ja eikä se mittää auta. on mulla onneks aftersunia, helpottaa ees vähä :-D
tän blogin ulkoasu kusee vitusti. en tykkää y h t ä ä n tän hetkisestä nimestä, enkä varsinkaan bannerista. fontit pissaa ja noi kuvat! en halua niihin tota helvetin rakoa joka väliin... oon vissii aika retardi ku en saa niitä sitte millään sillee ku haluaisin vaikka oon seilannu miljoona kertaa googlen läpi. tossa äsken vähä väsäsin jotai banneria, mut en tiiä oonko tyytyväinen...
mun laukku oli koko viikonlopun kyttäasemal niin mulla ei oo iphonen laturia. ostettiin joo uus (muuteha olisin kuollu), mut tämä uusi herraseni ei omista usb johtoa. ja just nyt ku mun olis tehny mieli laittaa puhelimesta kuvia tähän postaukseen (kun järkkäriä ei olla taas ulkoilettu pitkään aikaan) nii mulla ei ole sitä perkeleen usbii. perjantaina henni tosin kuvas mua sillee ohi mennen sen kameralla, en sitte tiiä minkä näköstä settiä sinne kameraan jäi :-D
 XD nauran aina tolle yllä olevalle kuvalle :---DDD ainiin päätin palkita itteni tän harjottelun suorittamisesta hakemalla taas ripsien pidennykset!♥ pidän niitä koko kesän because ei jaksa meikata ku on kuuma niin onko nättiä ku meikit poskilla? ei! 
no mä päätin sit maustaa tän postauksen viime vuoden heppakuvilla ja ai että ikävä noita blondeja :--( mut nyt nukkuu, en halua kiduttaa itteeni yhtään enempää katellessa tätä vikaa kuvaa...........

2 kommenttia:

  1. Ihanat hiukset sulla ollu, ja onhan noi nykysetkin kivat , hah :p Yleensä käy niin että kerran kun on ollut pidempään kunnolla blondi niin sitten vaikka kuinka olisi kivan ruskeat hiukset niin niitä blondeja aina kaipaa takaisin, ainakin mulla tämä on näin :D

    P.s Blogissani haaste, ja haastoin sut!

    http://tixuswings.blogspot.fi/2013/05/anna-ma-puhallan-kuka-puhaltaa-nyt.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niimpä! oon huomannu sen jo liianki monesti, sen takia mulla ei varmaa ookkaa tätä tukkaa enää oikee jälellä :D
      jee haaste, kiitos :)

      Poista