aina ei tehty oo oikeit ratkasui, omantunnon ääneen ei oikein vastattu

paita seppälä nahkatakki jim & jill
IMG_9932
tossa viimeviikolla pyysin henniä käymään mun luona koululla ku oli nii hiton tylsää ja teki mieli ulkoiluttaa kameraa. parit kuvat napattii, mut oli nii kylmä ja huonokuvauspaikka nii kovi monet ei onnistunu (ainakaa mun mielestä) tässä ny parit. ite tykkään tosta ylemmästä kuvasta sikana, se pääs myös komeilee mun facebook profiili kuvaks :-) henni on paras<3
IMG_9960
mitäs mieltä muute ootte jos tekisin uuden bannerin? ku mun mielestä toi tän hetkinen ei oikei asetu tohon, eikä oo yhtää mun tyylinen..?

nyt ku mulla on hiihtoloma nii olis aikaa tehä vaikka mitä, just esimerkiks tälle blogille. myös olisin innokas tekee jotain erikoispostauksia? antakaapa ehdotuksia, te reilu kuuskyt siel! ::) ♥

8 kommenttia:

  1. Huonepostaus ois jees ! :) oot ihan älyttömän kaunis ja kirjotat tosi hyvin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla jonkinlainen huonepostaus löytyy, ainakin mun vanhasta blogista. mutta tännekkin sen teen heti ku saan huoneen kuntoon :) en vaa oo vielä varma kuvaanko sen videolla vai pelkästää kuvina. kkiitos paljon ! :)

      Poista
  2. Eikä miten ihana blogi!!♥ Ooot ihan älyttömän kaunis!!:>

    http://saijis.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Ootpas kalpea noissa kuvissa verrattuna esim. kaulan ihoon :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. toi mun putki on nii valovoimane ja sit ku se on toho naamaan tarkentanu. +tää mun kone ei näytä iha oikeita värejä vissii ku muokkasin. :D jaaaa sitte myös ehkä itseruskettava voi vaikuttaa asiaan :D en osaa selittää :D

      Poista
  4. Oot tosi kaunis !
    Kui vanha sä oot ja miten sait noin ihanat kiharat ?! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! iha normaalisti vaa kihartamalla, mulla on toi remingtonin puikkokiharrin :)

      Poista