jotain kysymyspostauksen tapaista?

IMG_9867
moikkamoi! vähä aattelin tulla kertoo kuulumisia, ku ei oo taaskaa musta pitkään aikaa kuulunu! viime viikon loma meni mainiosti ja nyt ollaan sit taas koulun penkillä. tänään käytiin pelaa poikien kaa opettajia vastaan vähä säbää ja huomenna mennään käymään ylivieskassa :-) laitoin tähä ny parit kuvat lähiajoilta, jotka on unohtunu tonne muistikortin kätköihin.
IMG_9964-tile
ihana nähä uusia naamoja täällä mun blogissa, jotenka oon vähä miettiny sellasta päivityspostausta itestäni. mitäs mieltä ootte uudet lukijani♥ voisin vaikka kertoa itestäni jotain perusjuttuja tai sitten vaikka vähän jotain ei niin perusjuttuja? voitte vaikka laittaa kysymyksiä, tai vaikka joitain asioita joista haluaisittte kuulla mun mielipiteen, niin teen sitte niitte perusteella postausta. siihen voisin myös jakaa jotain vanhoja kuvia! miltäs kuullostaa?
IMG_9842
ääh ei kyl nyt ajatus luista yhtään. mulla on ollu tässä lähiaikoina tosi tylsä elämä nii en oo oikee viittiny kirjotella mitään. mut laittakaahan kysymyksiä tulemaan tähän postaukseen jos jokin mietityttää nii saan ees jonkinäkösen pohjan mitä seuraavassa postauksessa kertoisin! ootte ihania mä meen nyt nukkuu nii jaksan alottaa huomenna päiväni reippaana liikunnantunnilla! öitä mussut

2 kommenttia: