heissan taas

IMG_4615
moikka :-) hehhe pitäskö aloittaa niinku aina sori ku musta ei oo kuulunu mut ei vaa oo aikaa plaaplaaplaa. haha siitä on kyllä aika kauan ku viimeks oon kirjottanu mut btw mulle kuuluu hyvää sillei yleisesti, tällä hetkellä vähä masentelee, ku tylsä ilta tiedossa. meillä alko tänään pääsiäsloma jes. tulin tänne himaa tossa parit tunnit taaksepäin ja täällä oleskelen sitte tiistaihin asti!1 mä en olis kyllä välttämättä tarvinnu mitää lomia tällä hetkellä, ku ei oo ees semmonen romahtamisfiilis et ei vittu ei jaksa. koulussaki on menny iha mainiosti, lukuun ottamatta kokeita. mulla oli tossa jokuse aikaa sitte semmonen kausi että ei millä olis jaksanu aamulla herätä ja kiinnostaa koulu, mut veikkaan et tää ihana kevät joka yrittää tulla ton tyhmän talven sijaan nii on vaikuttanu tosi paljon mun yleisfiilikseen. jotenki paljon kivempi herätä siihe ku auriko paistaa verhojen välistä suoraa sun pärstään, ku et aamulla ku heräät nii on yhtä pimeetä ku sillo ku oot menny nukkumaan. nii ja sitte vielä ne tyhmät talvivaatteet!! musta on niin kiva käyttää uutta nahkista, sen karvaturritakin sijasta! plussana kivat arskat jotka antaa niin kivan ripauksen asuun :-) oon niin surkee aurinkolasijen säilyttäjä, että kaikki hajoo. sellanen arskapussi olis kyllä kätevä tälläselle sählärille. nytki ku ostin vähä aikaa sitten pokat, nii enneku edes kerkesin käyttää niitä niin onnistuin jotenkin ihmeenkaupalla polttamaan niihin kivan jälen mun KIHARTIMELLA!! mitä vittua. nyt niillä ei nää kunnolla toisella silmällä :(

ainiiiiiiin oliha mulla semmonen tärkeempiki asia josta mun on pitäny jo kauan ilmottaa! kuten joku on saattanu huomata niin mun youtube kanavalla ei oo enää videoita. piilotin ne tossa joku aika sitten, ken tietää kokonaan vai väliaikasesti. ja tässä tulee syy: oltii kuvattu mun kaverin kanssa pari videota ja sitte se mun kaveri halus että poistan ne. olin itekki miettiny jo kauan, että poistaisko vaa kaikki ja antais olla, ku musta ei ollu oikee siihe touhuun. niimpä päätin sit samalla piilottaa kaikki. musta kyllä tuntuu, että innostun taas siitä touhusta ja teen joko ihan uusia videoita tai sitte julkasen pari videoa takaisin niistä vanhoista. mut nyt mä haluisin kuulla teidän mielipidettä niistä? teenkö lisää?

mä meen nyt kattomaan salkkareita, katellaan! toivottavasti jaksaisin taas kirjotella pian. mulla olis pari postausta tossa jo alullaa, kuha jaksais loppuun väkertää :)

1 kommentti: