autumn

IMG_0792
tänään huomasin vasta ekan kerran että tästä vaahterasta on tullut aivan ihanan värinen! syksy+valokuvaus=♥ olispa ollu vaa joku kaverina!!!111
IMG_0818
uutta syksysempää banneriaki olis kiva tehä, mut ku olis vähä parempia kuvia. itselaukasimella ja jalan kanssa ei oo kovin hyvä kuvata...
IMG_0855

IMG_0919-tile

mulla alko tänään parin viikon syysloma, viikonloppu on nyt juhlittu ja riehuttu peatan synttäreitä bailaten ja nyt alkaa sit normaali elämä. suunnitelmissa olis tää viikko tehä vähä järkeviä juttuja kuten siivota huonetta ja sitten tossa loppuviikosta olis lomituskeikka. eli jee töihin lomalla! henni tuo mulle uuden pöydän mun huoneeseen tässä joku päivä niin voisin kuvitella vähä vaihtavani järjestystä ja semmosta, niin halluisitteko vaikka videolla mun huonetta?(vaikka lupasin itelleni, etten tee enää videoita, mut tekis mieli niin paljoooon!) tai sitten jos en saa aikaseks siivota huonetta niin mulle voi toki antaa joitaki muita videoehotuksia ::)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti