BB

IMG_1223cosmopolitanista tuli näyte tästä bb voiteesta ja oon jo kauan halunnu testata tota ku toi purkki on niin söpö! sit otin riskin ja laitoin ennen koulua tota ja vähä puuteria. ai että miten ihanan tuntunen iho tosta tulee! mun oli pakko sit koulun jälkeen käyä hakee toi kaupasta. mulla on aina ollu kauhee ongelma noitten meikkivoiteitten kanssa, että ne ei joko peitä tai sitte tulee liia raskas iho. ja yleensä ne lähtee huitelee heti ku astut ovesta ulos jos vähänki kostee keli. toi peittää just sopivasti ja näyttää iholla tosi luonnolliselta. ton kanssa mun on pakko käyä ostamassa joku päivä joku hyvä peiteväri (ehotuksia?) ku ei se isompia epäkohtia peitä. mut nää kaikki arvet ja punotukset häviää ! ja kaikista paras, iho näytää hyvältä koko päivän :-) suosittelen kaikille jotka epäröi!
 
täl hetkel oon täs Hennillä dataamassa. tarkotuksena oli ottaa kuvia, mut toi ilma ei kovin kiehdo. (lunta sataa kaatamalla) ehkä me käyää vähä sateenvarjon kanssa hyppimässä tuolla, ja jos ei muuta nii sit vaikka mun päivänasu(varmaan ekaa kertaa). ainahan mun tekis mieli kuvata se mut se sit vaa jää kiireen tai laiskuuden tai kuvaajan puuttessa. nyt ulos ennenku tuol on pilkkopimeetä! :-D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti