sekalaista selvennystä

heipppa. mun on nyt pakko tulla avautumaan näin kello 3:16. mulla olis iha hirvee himo kuvata ja postailla teille jotain oikein ihanata, mut mun aika ei kertakaikkiaan riitä. ainakin niin kuvittelen. tänäänkin oon vaan laiskotellu ja kattonu telkkaria, niiinku eilenki. ja niinku jokasen päivän tässä lähiaikoina minkä oon ollu kotona. mä en vaan saa kertakaikkiaan aikaseks mitään. kamera ei innosta enää yhtään, mua ei innosta enää yhtää tää blogi. kameraan pitäis ostaa kaikkia lisäjuttuja, että saisin jotain inspiraatiota. mun pitäis lähtee oikeesti enemmän ulos. oon tässä kahen viikon aikana käyny vaan muutaman kerran kavereitten kans tekemässä tyhmyyksiä ja niistäpä mulla ei oo paljookaa kerrottavaa tänne. 

mua on hurjasti alkanu ärsyttämään se, kun postauksien alapuolella olevissa toiminnoissa en tykännyt -toiminto kirii tykkäsin ohi tuhatta ja sataa. enhän voi tietää yhtään kuka niitä klikkailee, ja senhän takia ne siellä on, et niitä voi napsautella. sitä vaan oottaisin, et saisin jotain rakentavaa palautetta mikä postauksessa on mättäny.. ku mitä järkee mun on kirjottaa yhtään mitään jos ketään ei kiinnosta. ehkä panostaisin sitten enemmän sellaseen parempaan postaukseen jota joutuis hiukkasen kauemmin oottaamaa. sitä varten sitte laitoin tonne oikeeseen yläkulmaan tollasen postausehottelujutskan, et saisin vähä jotai kommentia, et millast pitäis olla, et eiku sieltä vaa klikkaileee! kello alkaa olemaan jo neljä, jos oon kiva niin voisin tehä huomisesta päiväni kuvilla, ku siitä oli ainaki viimeks tykätty. isommat kuvausoperaatiot, ei nyt valitettavasti onnistu ku ei oo ketään kuvaajaa/mallia, jos en keksi jotain ;) (luontokuvaamisesta en nyt kauheesti välitä)
ps. ähäähäähäää nää kuvat on otettu sillonku tein ekan videopostauksen :-D nauran sille vieläkin

2 kommenttia:

  1. hei ei kantsi oikeesti välittää niistä ''en tykkää'' jistä ! ne on vaa kateellisia :-) ite ainakin tykkään sun blogistas iha sikana ! ootko aatellu tehä vielä videopostausta? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaaaa voi kiitos ihanasta kommentista :--) joo niitä olis kyllä kiva tehdä, voin luvata että ainakin pari videoa tulee :-D

      Poista