varastimpa haasteen

hirveen tylsä aamu nii sen kunniaks tämmönen niinan blogista! 

- Jokaisen ihmisen täytyy kertoa itsestään 11 asiaa.
- Heidän tulee myös vastata 11 asiaan jonka haastaja on heille esittänyt.
- Esitä itse 11 kysymystä henkilöille jotka sinä haastat.
- Sitten sinun tulee valita 11 bloggaaja joilla on alle 200lukijaa ja haasta heidät (laita linkkinä)
- Näille onnekkaille haastetuille tulee kertoa haasteesta heidän blogin kommentteihin.
- Etkä voi haastaa henkilöä joka haastoi sinut!


11 asiaa minusta
1. mulle tuli yhtäkkiä tämmönen hirveenmega postausinto!
2. opiskelen haapajärvellä, maatalouskoulussa
3. täytän kohta 17 !!!1 jee :F
4. vaikka peatta onki mun paraskaveri silti se on ärsyttävin
5. mun pitää mennä huomenna lomittamaan
6. mä en oikeestaan harrasta enää mitään!1 kauhee erakko mustaki tullu
7. robin ja tuuli on oikeesti mun mielestä hyviä!1 :-Dd
8. oon 164 cm pitkä
9. meillä on koira, aada, joka on tullu yhtäkkiä aika vanhaks :o
10. perhe on tärkein
11. okei ehkä mä sittenki harrastan, ainaki ratsastusta.. :-D


11 saatua kysymystä
1. Mitä harrastat ?
no emmää oikee sillee mitään. ennen mulla oli joka päivälle joku harrastus, nykyään katon vaan telkkaria kaiket päivät... mut kyllähän tuolla koululla tulee aika paljon ratsastettua ja sitten valokuvaamisesta tykkään. olis kyl kiva alkaa käymää jossai hikireeneissä!111111
2. Ketkä on sun parhaat ystävät ?
peatta
3. Jos saisit 3 toivomusta, mitä toivoisit ?
että läheiset eläis pitkän ja terveen elämän
paljon rahaa
emmätiiä lisää toivomuksia
4. Kesä vai talvi ?
kesää
5. Mitä haluat/toivot tulevaisuuden tuovan ?
mulle jonkun ihanan miehen kenen kanssa haluan viettää loppuelämäni, hienon talon, pari lasta, lemmikkejä
6. Pidätkö matkustelusta ?
jooo! ulkomaillle olis kiva päästä :)
7. Mihin haluaisit matkustaa ?
espanja bulgaria 
8. Mihin et matkustaisi ?
kaikki käy paitsi jotkut hullun kylmät paikat
9. Mitä koulua käyt ?
haapajärven ammattiopisto, maatalousala
10. Kauanko olet bloggaillu ?
kohta vuoden!
11. Lempiblogisi ?
uinon

11 kysymystä haastetuille
1. mitä teet juuri?
2. minkä lemmikin haluaisit?
3. lempihajuvesi?
4. lempivuodenaika?
5. lempikaupunki?
6. lempiartisti?
7. lempiruoka?
8. minkälaisen puhelimen omistat?
9. maaseutu vai kaupunki?
10. yläaste amis vai lukio?
11. kolme lempiblogiasi?

haastan: HENNIN :-D ja kaikki mun lukijat..... :D

2 kommenttia: