perjantai kuvina

kaheltatoista perjantaina heräsin ja mulle ainakin oli suuri ylläri ja ehkä vähän sellanen ärsytys ku kurkkasin ikkunasta ulos, nimittäin koko maan oli peittäny noin 15 senttinen kerros LUNTA
kaunistahan toi on mut, kylmää :-(
toinen yllätys ootti alakerrassa, nimittäin postilappu! pakettini oli saapunu, jee. äiti myös myöhemmin kertoi että matkahuollostakin oli tullut viesti, että sielläki olis paketti, tupla jee. sitten pistin vähä huuliin väriä ja uggit jalkaan ja eiku menoks. 
 paketin haun jälkeen söin vähä aamupalaa ja cosmooaah D;
 
ekassa paketissa oli mun peace of norwayltä tilattu jumpsuitti<3 valitsin sitten ton, ja ihanahan toi on :-) oikeesti valinta oli niin vaikee, ku olisin voinut ottaa minkä tahansa niistä! voin taata kyllä että noita ostan lisää<33<3
ginatricotilta tuli sitten tämmönen pikkupaketti
 ja tietty ku on perjantai niin bailaamaanhan sitä piti lähtee, suihkun kautta meikkailut ja hiusten laitot!
 näytän teille nyt parit hiustuotteet mitä käytän tällä hetkellä. TRESemmén polttosuoja, joka on aika paskaa, mutta mun ihana se edellinen en nyt nimeä muista :-D niin loppui :-(
 dermosilin kiiltoseerumi, antaa kivan kiillon mun hampputukalle
herbinan muotovaahto, joka antaa kivan tuen ainakin mun hiuksille. tästä tuotteesta en kyllä pahemmin välitä ku vähä liian lirua se vaahto (valuu sormien läpi!)..
karmee kuva mut tossa olis toi jumpsuitti iha mun päälläki :-D ja tossa meikit ja hiukset valmiina, mut asusta en kerenny kuvia ottaa :s loppuillasta mulla on vaan puhelimella kuvia, niin voin ehkä heitellä niitä tänne myöhemmin :)
laikkailin myös vähä varpaita edellis iltana :-)

toivottavasti tykkäsitte! muistakaahan napsutella tuolta oikeesta yläkulmasta tota postauskyselyä!!!1 heippa mrut<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti